שירותי עזר לנכים קיימים היכולים לשפר את התנהלות היום יום – Mshal

אילו שירותי עזר לנכים קיימים היכולים לשפר את התנהלות היום יום

ההתנהלות היום יומית של נכים היא בבחינת מאבק של ממש. כשכל צעד או פעולה הופכים למורכבים, כפי שקורה לא מעט, עולה הצורך לחשוב כיצד הופכים את התמונה לפשוטה יותר עבורם. החדשות המעודדות הן שהנושא בהחלט עלה למודעות במרוצת השנים, כך שכיום יש שלל אמצעים שאמורים להקל במובנים שונים על הסובלים מבעיות פיזיות אלה או אחרות. הסקירה הבאה של שירותי עזר מרכזיים לנכים תציג עבורכם את חוקי המשחק הנוכחיים בתחום.

 

מעליות

מעליות מאפשרות לנו להתגבר על קושי הנחשב למורכב או אפילו לבלתי אפשרי עבור אוכלוסיית הנכים – לטפס במדרגות, ולעיתים לא מעט קומות. התקנה של מעלית בבניין קיים, בין אם במסגרת הליך השדרוג שלו ובין אם כחלק מפרויקט רחב של תמ”א 38, תהפוך את הבית כולו לנגיש יותר מבחינתם.

המעלית יכולה ליצור את ההבדל בין נכה המסתגר בביתו, פשוט מכיוון שאיננו יכול לצאת ממנו, לבין אדם שמוגבל אמנם מבחינה פיזית, אך משתלב בחברה ומצליח לשמור על איכות חיים גבוהה. מה גם שהמעלית מראש משפרת את חייהם של כל האנשים המתגוררים במבנה, בלי קשר לרמת התפקוד שלהם, תוך העלאה משמעותית של ערכה של כל דירה ודירה בבניין.

קלנועית

אמצעי נוסף שמומלץ להכניס לתמונה בכל הנוגע להתניידות של בעלי המוגבלויות הפיזיות הוא קלנועית, אותו כלי רכב חשמלי שמאפשר תנועה במרחב החיצוני. הקלנועית מאפשרת להגיע למהירויות סבירות בהחלט ולתמרן בסביבה מגוונת המותאמת לכך. באמצעות הקלנועית יכולים הנכים לגמוע מרחקים גדולים, של כמה עשרות קילומטרים, מה שכמובן מקל את ההשתלבות שלהם בחיים שמחוץ לפתח הבית שלהם.

אביזרי הליכה

לצד הקלנועית יש כיום מספר בלתי מבוטל של אביזרי הליכה, שמותאמים לרמת התפקוד של האדם הספציפי המשתמש בהם. בין אם המדובר הוא בכיסא גלגלים, בהליכון או בכל דבר אחר, באמצעותם החיים של בעלי המוגבלויות הופכים לפשוטים הרבה יותר. מה גם שהם מקטינים בצורה משמעותית את הסבירות לנפילות, מהן סובלים קשישים ובעלי מוגבלויות פיזיות.

נגישות מבנים ציבוריים

לצד כל אלה אמורים מבנים ציבוריים ומסחריים המוקמים כיום, וגם מקומות להתקהלות, להציע תנאים הולמים עבור הנכים. יש לכך לא מעט היבטים אשר רישיון העסקים תלוי בהם לעיתים, ביניהם חניות לנכים, שירותי נכים, מקומות ישיבה מיוחדים, במות מוגבהות וכן הלאה. אם אתם נתקלים במקום ציבורי שלדעתכם אינו מציע תשתית ראויה עבור בעלי המוגבלויות, וזה בהחלט אפשרי, אתם יותר ממוזמנים לפנות לרשות המקומית אשר בתחומיה הוא ממוקם.

שתף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם

כסא גלגלים חשמלי יד 2

כסא גלגלים חשמלי יד 2 כיום יותר ויותר אנשים עוברים ומתקדמים לכסא גלגלים חשמלי. תשמחו לשמוע כי ניתן למצוא מגוון כסאות גלגלים חשמליים במחיר יד

קרא עוד »

כסא גלגלים חשמלי

כסא גלגלים חשמלי   העולם כולן התקדם לכיוון חשמלי וטכנולוגיה. שהו בדיוק הזמן שלכם להתקדם! הנה כל מה שצריך לדעת על כסא גלגלים חשמלי. כסא

קרא עוד »

כסא גלגלים

כסא גלגלים כסא גלגלים הוא חלק משמעותי מחיי היום יום של אנשים רבים. איך ניתן לבחור את הכסא הנכון? הנה מאמר בדיוק עבורכם! כסא גלגלים

קרא עוד »

כסא גלגלים קל משקל

כסא גלגלים קל משקל מחפשים כסא גלגלים נוח שלא ישקול הרבה? כסא גלגלים קל הוא נוח ופרקטי, וגם לכם כדאי לעבור אליו עוד היום! מדוע

קרא עוד »

מעוניין במידע?
השאר פרטים וניצור עמך קשר

×
דילוג לתוכן