עורך דין רשלנות רפואית יכול לעזור בתביעות סיעוד

האם עורך דין רשלנות רפואית יכול לעזור בתביעות סיעוד?

 

אמנם תביעת סיעוד שונה באופייה מתביעת רשלנות רפואית, אך בשל העובדה שלשתיהן יש המון מן המשותף, הכתובת שלכם לייעוץ משפטי בענייני תביעות סיעוד היא עורך דין מומחה לרשלנות רפואית. על הקשר בין תביעות סיעוד לרשלנות רפואית ולמה עו”ד רשלנות רפואית יעזור לכם להגדיל את קצבת הסיעוד ולמצות את כלל הזכויות המגיעות ליקירכם שהגיע לגיל זקנה – במאמר שלפניכם.

 

מה המשותף לתביעות סיעוד ולתביעות רשלנות רפואית?

 

שתי התביעות עוסקות בתחום משפטי החולש על שני תחומים נרחבים וחשובים: רפואה ומשפטים. עורכי דין מומחים לרשלנות רפואית חייבים לרכוש ידע, ניסיון, כלים ומיומנויות לא רק בתחום המשפטי, אלא גם בתחום הרפואי. הם אמורים להכיר את תחומי הרפואה, את תפקידיהם של המומחים, את בדיקות האבחון הקיימות, את הטיפולים המגוונים שישנם וכיוצא באלה. הידע הזה חייב להיות עדכני וחדשני. אמנם רמת הידע הנדרשת מעו”ד רשלנות רפואית איננה כשל רופא, אך הוא בהחלט נרחב, מעמיק, רב ומגוון. ידע זה נרכש במסגרת שנים של לימודים ושל ניסיון בשטח, התייעצות עם רופאים מומחים והיכרות מעמיקה עם מערכות הבריאות ועם פרוטוקולי הטיפול, לצד ידיעת החוק והתמצאות בפסיקות של בתי המשפט. המשותף בין תביעות סיעוד לתביעות רשלנות רפואית הוא הצורך בידע רפואי.

 

עו"ד רשלנות רפואית הוא הכתובת לתביעות סיעוד מוצלחות

 

תביעות סיעוד דורשות ידע רפואי לצד ידע משפטי, וכשעו”ד רשלנות רפואית מייעץ לתובעים בתביעות סיעוד הידע הנרחב שלו יכול להירתם כדי לשפר את סיכויי התביעה וכדי לסייע לתובע להכיר ולמצות את כל הזכויות של המבוטח. אבל אנחנו מקדימים את המאוחר – כדי להבין מדוע עו”ד רשלנות רפואית הוא הכתובת הטובה ביותר להגשת תביעות סיעוד יש להקדים וללמוד מהן תביעות סיעוד.

 

אם כן, מהן תביעות סיעוד?

 

תביעת סיעוד היא תביעה לתשלום דמי סיעוד. את התביעה ניתן להגיש מול המוסד לביטוח לאומי ו/או מול חברת ביטוח בה יש לתובע פוליסת ביטוח סיעוד. במסגרת תביעות סיעוד נתבעת גמלת סיעוד כשהתנאים לקבלתה קבועים בחוק (כשמדובר בגמלת סיעוד מהמוסד לביטוח לאומי) ובפוליסה (כשמדובר בתביעה נגד חברת ביטוח). אחד התנאים לקבלת גמלת סיעוד הוא הוכחה כי המטופל זקוק לסיוע או להשגחה. על פניו מדובר במלאכה קלה, שהרי אנשים מבוגרים רבים מגיעים למצב של תלות עקב בריאות רופפת. אולם פעמים רבות המוסד לביטוח לאומי וחברות הביטוח מערימים קשיים על התובעים. כאן נכנס לתמונה הצורך בייעוץ משפטי בנושא תביעות סיעוד.

 

מדוע חשוב לקבל ייעוץ משפטי לתביעות סיעוד?

 

  • ידע זה כוח – פעמים רבות התובעים אינם יודעים מה בדיוק מגיע להם וממי, ואילו זכויות הם יכולים למצות וכך הם מפסידים.
  • ענין של ידע וניסיון – תביעת סיעוד היא הרבה יותר ממילוי טופס תביעה. כדי לשפר את סיכויי קבלת התביעה, כדי להגדיל ולזרז את סכומי גמלת הסיעוד וכדי להבטיח שזכויותיכם יתקבלו במלואן (לחברות הביטוח יש אינטרס ברור לשלם כמה שפחות) יש צורך בידע, בניסיון ובכלים שיאפשרו מיצוי זכויות יעיל, מקיף וזריז.
  • נדרש גם ידע רפואי – אדם מן השורה, נעדר ידע משפטי ורפואי, אינו יודע מה לתבוע ואיך לעשות זאת. עו"ד רשלנות רפואית שיש לו גם ידע משפטי, גם ידע רפואי וגם היכרות עם מומחים רפואיים בעלי שם, ידע כיצד לפעול ולהתנהל כדי להבטיח לא רק שתביעת הסיעוד שתגיש תתקבל, אלא גם שתוצאותיה יהיו הכי טובות שאפשר.
שתף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם

כסא גלגלים חשמלי יד 2

כסא גלגלים חשמלי יד 2 כיום יותר ויותר אנשים עוברים ומתקדמים לכסא גלגלים חשמלי. תשמחו לשמוע כי ניתן למצוא מגוון כסאות גלגלים חשמליים במחיר יד

קרא עוד »

כסא גלגלים חשמלי

כסא גלגלים חשמלי   העולם כולן התקדם לכיוון חשמלי וטכנולוגיה. שהו בדיוק הזמן שלכם להתקדם! הנה כל מה שצריך לדעת על כסא גלגלים חשמלי. כסא

קרא עוד »

כסא גלגלים

כסא גלגלים כסא גלגלים הוא חלק משמעותי מחיי היום יום של אנשים רבים. איך ניתן לבחור את הכסא הנכון? הנה מאמר בדיוק עבורכם! כסא גלגלים

קרא עוד »

כסא גלגלים קל משקל

כסא גלגלים קל משקל מחפשים כסא גלגלים נוח שלא ישקול הרבה? כסא גלגלים קל הוא נוח ופרקטי, וגם לכם כדאי לעבור אליו עוד היום! מדוע

קרא עוד »

מעוניין במידע?
השאר פרטים וניצור עמך קשר

×
דילוג לתוכן