נכות ורשלנות רפואית

במקרים בהם רשלנות רפואית הובילה למצב בו נקבעו לאדם אחוזי נכות חשוב לפנות אל עורך דין המומחה בתחום. זה יגיש עבור הלקוח כתב תביעה לקבלת הפיצויים המגיעים לו, דבר אשר יבטיח לו כי הוא יזכה לאורח חיים נאות אשר כולל טיפולים שונים, תרופות, ציוד רפואי וכסא גלגלים במקרה הצורך.

 

חובה איש מקצוע בתחום כסאות הגלגלים

כיוון שאדם אשר חייב להיעזר בכסא גלגלים על מנת לנייד את עצמו ממקום למקום אינו בעל ידע בכל הקשור אל עולם המשפט והחוקים בישראל ו/או הבירוקרטיה המשפטית הקשורה אל הגשת תביעת רשלנות רפואית אשר גרמה לנכות, חשוב שהוא יפנה אל עורך דין המומחה בתחום זה. יש לקחת בחשבון כי בדרך כלל התביעה מוגשת לאחר קביעת אחוזי הנכות, שלב בו הלקוח נמצא במצב פיזי ונפשי בעייתי. לכן, כל ניסיון לתבוע בעצמו יכול להוביל לכך שרמת הפיצויים תהיה נמוכה יותר מזו אשר מגיעה לו. בשנים האחרונות מושם דגש רב בכל הקשור אל רשלנות רפואית בארץ דבר אשר הוביל את בתי המשפט להגדיל את הפיצויים בהשוואה אל אלו אשר הוגדרו בעבר. כל אדם אשר מעוניין לתבוע בגין גרימת נכות כתוצאה מרשלנות רפואית חייב להגיש כתב תביעה ומומלץ שיעשה זאת על ידי פנייה אל עו"ד המתמחה ברשלנות רפואית.

 

כסאות גלגלים- סוגים שונים

יש אנשים רבים אשר זקוקים לכיסאות גלגלים וזאת משום מחלה מסוימת אשר גרמה לשיתוק או מצב עגום של רשלנות רפואית שהובילה אותם למצב נפשי ופיזי קשה אשר ושימוש בכיסאות גלגלים. אם בעבר, רוב כסאות הגלגלים היו זהים וכל אדם אשר רצה לשדרג את הכסא ולהתאים אותו למצבו פנה אל איש מקצוע שגבה תשלום נוסף והתאים את הכסא עבורו, נכון לשנת 2013 יש סוגים שונים של כסאות גלגלים אם מדובר על אותם כסאות סטנדרטיים אותם ניתן לראות בבתי חולים או כסאות ממונעים המותאמים ללקוח. חלק מהסוגים הם:

  • כסאות ידניים- כאן חשוב לוודא כי הכסא מתאים למשקל האדם, כי השלדה שלו חזקה והוא יציב, כי הגלגלים איכותיים וכי החברה אשר משווקת את הכיסאות מספקת אחריות של לפחות שלוש שנים על השלדה של הכסא. בנוסף, חשוב לברר במדויק עד איזה משקל לכסא יש יכולת נשיאה ואם ניתן להתקין בכסא כל מיני עזר כמו למשל רגליות.
  • כסאות גלגלים בעלי משקל קל- אלו מתאימים בדרך כלל למבוגרים. ההנעה של הכסא קלה מאוד שכן מדובר על משקל קל. בנוסף, קל לקפל אותם. בדרך כלל מדובר בכיסאות אשר שוקלים עד 10 קילוגרמים.
  • כסאות המותאמים למצבים מורכבים- אלו כסאות המותאמים לקהלים שונים אשר צריכים לשנות את תנוחת גופם לעיתים קרובות. הכסא מאפשר שמירה על הנקודה של מרכז הכובד, טווחי הטיה גמישים, יציבות, אפשרות של שילוב מערכות שונות, כמו למשל מערכת של הושבה לרצפה.
  • כסאות גלגלים ממונעים– כאן מדובר על כסאות עם מנוע אשר מאפשרים לאותו אדם אשר יושב עליהם להימנע מכל מאמץ גופני. ישנם סוגים רבים של כסאות גלגלים ממונעים לילדים ומבוגרים.
  • כסאות גלגלים לספורט- כאן ניתן להזמין כסאות בהתאם לנתוני אותו אדם אשר מעוניין להשתמש בכסא. כסאות אלו כוללים את הנוסחה האידיאלית של גמישות ויציבות.
שתף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם

כסא גלגלים חשמלי יד 2

כסא גלגלים חשמלי יד 2 כיום יותר ויותר אנשים עוברים ומתקדמים לכסא גלגלים חשמלי. תשמחו לשמוע כי ניתן למצוא מגוון כסאות גלגלים חשמליים במחיר יד

קרא עוד »

כסא גלגלים חשמלי

כסא גלגלים חשמלי   העולם כולן התקדם לכיוון חשמלי וטכנולוגיה. שהו בדיוק הזמן שלכם להתקדם! הנה כל מה שצריך לדעת על כסא גלגלים חשמלי. כסא

קרא עוד »

כסא גלגלים

כסא גלגלים כסא גלגלים הוא חלק משמעותי מחיי היום יום של אנשים רבים. איך ניתן לבחור את הכסא הנכון? הנה מאמר בדיוק עבורכם! כסא גלגלים

קרא עוד »

כסא גלגלים קל משקל

כסא גלגלים קל משקל מחפשים כסא גלגלים נוח שלא ישקול הרבה? כסא גלגלים קל הוא נוח ופרקטי, וגם לכם כדאי לעבור אליו עוד היום! מדוע

קרא עוד »

מעוניין במידע?
השאר פרטים וניצור עמך קשר

×
דילוג לתוכן