מקלים על החיים עם כסא הגלגלים

לצד הדברים הנפלאים והטובים שמביא איתו הגיל השלישי, לעתים אנו נתקלים במגבלויות פיזיות שונות. אנו דואגים לתחזק את גופנו לאורך השנים תוך שאנו מקפידים על תזונה בריאה ואימונים גופניים, אך יחד עם זאת לעתים לא ניתן לשנות את חוקי הטבע והגוף שלנו מגיע לשחיקה מסוימת. לא מעטים אלו באוכלוסיית הגיל השלישי אשר בוחרים להקל את חייהם באמצעות כיסא גלגלים שמטרתו להפוך כל צעד קשה לצעד קל ונוח.

כסא הגלגלים הומצא ומיוצר על מנת לשרת את אלו אשר זקוקים לו, ואם אפשר להשתמש בו וכך להפוך את חיינו לקלים הרבה ביותר – הרי שנעשה זאת. רבים מתניידים איתו בתוך הבית ומחוץ לבית, וכמובן שגם במרחבי הדיור המוגן בהם שוהים לא מעט מהאוכלוסייה המתבגרת.

 

יתרונותיו של כסא הגלגלים

נדמה כי היתרון הגדול ביותר שנעוץ בכסא הגלגלים הינו האפשרות שלנו לשדרג את חיינו ולהקל את העומס המונח עלינו. רבים באוכלוסיית הגיל השלישי לעתים צריכים לשקל את תנועתם ממקום אחד אל אחר מאחר והם חוששים להעמיס על גופם, אך בעזרת ההתניידות הקלה בכסא הגלגלים – הכל פשוט יותר, קל ונגיש.

מעבר לכך, כסא הגלגלים מאפשר תנועה עצמאית ותפעול על ידי הפרט שמשתמש בו, ואילו רק במקרי קיצון ישנו סיוע של גורם חיצוני לתפעול הכסא. חשוב לציין כי כסא הגלגים מסייע לרבים, ולא רק אלו אשר אינם בעלי יכולת תזוזה כלל.

 

מתבגרים בכבוד

אנחנו רגילים להיות עצמאיים, לנהל את עצמנו, להיות אדונים לעצמנו ובעיקר לקחת אחריות על כל צעד וצעד שאנו לוקחים בחיים. אנחנו מכירים את דרכו של העולם ויודעים שטרם הומצאה הגלולה אשר תעצור את ההזדקנות, אך מה שאנחנו כן יודעים בוודאות הוא שישנה דרך להתבגר בכבוד. לצד ההתבגרות של הגוף, המוח והתודעה שלנו דווקא נשארים צלולים כך שהרצון שלנו לחיות טוב ולהנות מהשפע שניתן לנו נוכח אצלנו תמיד.

כיום בישראל ישנם מאות מבנים המאכלסים את בני הגיל השלישי תחת מה שנקרא דיור מוגן ומאפשרים לאותה קבוצת אוכלוסייה להתבגר בכבוד תוך פתרונות מקיפים החל מפתרונות מזון, דרך חוגי העשרה וכלה במגורים נוחים וחיי חברה.

 

הולכים אחורה? לא בטוח

למרות שאנחנו מתבגרים אין זה אומר שהחיים נעצרים להם, אלא להפך. החיים הינם קצב דינאמי ומשתנה ואנחנו משתנים יחד איתם וכך עוברים משלב אחד לשלב אחר בחיים תוך שאנחנו רוצים להפיק ממנו את המיטב. עבור רבים, ההגעה אל הגיל השלישי הינה דווקא אתנחתא נעימה ואפשרות לנוח ולהנות מהפירות שקצרנו לאורך החיים שלנו.

בגיל שכזה מגיעים לנקודה בה אין מחוייבות לעבודה או ללוח זמנים קדחתני, אלא כל שנותר לנו הוא להנות מהמשפחה המורחבת שלנו ולהשקיע בעצמנו. במבנים של דיור מוגן מתקיים לוח זמנים עשיר הכולל מגוון חוגים והרצות שמטרתם להנעים את זמנם של השוהים ולאפשר להם למצות ולמקסם את חווית הגיל השלישי.

שתף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם

כסא גלגלים חשמלי יד 2

כסא גלגלים חשמלי יד 2 כיום יותר ויותר אנשים עוברים ומתקדמים לכסא גלגלים חשמלי. תשמחו לשמוע כי ניתן למצוא מגוון כסאות גלגלים חשמליים במחיר יד

קרא עוד »

כסא גלגלים חשמלי

כסא גלגלים חשמלי   העולם כולן התקדם לכיוון חשמלי וטכנולוגיה. שהו בדיוק הזמן שלכם להתקדם! הנה כל מה שצריך לדעת על כסא גלגלים חשמלי. כסא

קרא עוד »

כסא גלגלים

כסא גלגלים כסא גלגלים הוא חלק משמעותי מחיי היום יום של אנשים רבים. איך ניתן לבחור את הכסא הנכון? הנה מאמר בדיוק עבורכם! כסא גלגלים

קרא עוד »

כסא גלגלים קל משקל

כסא גלגלים קל משקל מחפשים כסא גלגלים נוח שלא ישקול הרבה? כסא גלגלים קל הוא נוח ופרקטי, וגם לכם כדאי לעבור אליו עוד היום! מדוע

קרא עוד »

מעוניין במידע?
השאר פרטים וניצור עמך קשר

×
דילוג לתוכן