כסא גלגלים מידות

כסא גלגלים במידות שונות

בעת קניית כסא הגלגלים הבא שלכם, חשוב מאוד שתשימו לב למידה בה אתם בוחרים. לא תמיד ברור לנו מה היא המידה המתאימה, ולכן שווה לעשות את המחקר המתאים לפני הקנייה. המאמר הזה יעזור לכם להבין יותר טוב את סוגי המידות של כסאות הגלגלים ומדוע חשוב לשים לב לפרטים הקטנים בעת הקנייה.

מה הוא הגודל הסטנדרטי של כסאות הגלגלים?

גם בכסאות גלגלים, יש מידה סטנדרטית שבה מייצרים את הרוב המוחלט של הכסאות.

מדובר במידה כללית של כסא גלגלים מוסדי והיא מורכבת מכמה אלמנטים.

קודם כל נסתכל על רוחב המושב. בכסא המוסדי רוחב המושב יעמוד על 45 סנטימטרים, אך ניתן למצוא גם כסאות קטנים יותר עם רוחב מושב של עד 40 סנטימטרים וכן כסאות שמותאמים לכבדי משקל בהם רוחב הכסא מגיע עד ל55 סנטימטרים.

כמובן שלא רק רוחב המושב הוא מה שצריך לקחת בחשבון בעת הקנייה.

משקל כסא הגלגלים

כסאות גלגלים באים במגוון משקלים, ומדובר בטווח מאוד רחב שנע בין 8 קילוגרמים עד למשקלים כבדים הרבה יותר של 19 קילוגרמים.

ההבדל נובע מסוג הכסא וכן מהגודל שלו. כסאות פופולארים כיום הם כסאות קלי משקל, שהם כמובן נמצאים על הטווח הנמוך של הסקאלה. כסאות כאלו מאפשרים קיפול נוח ומהיר, וכן ישיבה פחות מסורבלת. חשוב כמובן לציין שמשקל הכסאות נוסע גם מרוחב הכסא ומהמשקל אותו הוא עתיד לסחוב.

רוחב הכסא בשילוב רוחב הגלגלים

רוחב הכסא לא נקבע אך ורק על פי רוחב המושב, אלא גם כמובן על פי רוחב הגלגלים. מדוע חשוב לשים לב לרוחב הכולל של הכסא? ובכן כאשר רוצים להיכנס למקומות צרים עם כסא הגלגלים, או למשל לבחור רכב עם דלתות מתאימות, יש לשים לב לרוחב הכולל של הכסא.

רוחב כסאות גלגלים כולל הגלגלים עצמם מתחיל מאזור 60 סנטימטרים ויכול להגיע ל70 ואף 75 סנטימטרים ומעלה.

שימו לב כי אתם בודקים את הרוחב הכולל של הכסא לפני הקנייה ומוודאים כי הכסא אכן מתאים במידה.

טווח משקלי הנשיאה של הכסא

אחד האלמנטים החשובים ביותר שצריך לשים אליהם לב הוא המשקל אותו הכסא מיועד לסחוב. כסאות גלגלים בנויים אחרת עבור כל משקל, ויש חשיבות גבוהה לקניית כסא שיתאים למשקל האדם המשתמש בו.

כסא קל ביותר יוכל לסחוב משקלים של עד 100 קילוגרמים, וכמובן שהכסאות עולים ועולים עד למשקלים של 180 קילוגרם.

בדקו מראש את המשקל האידיאלי של הכסא שלכם, וכמובן תוסיפו מרווחי בטיחות, עדיף לא להיות גבוליים ולקנות כסא שמאפשר סחיבת משקלים כבדים יותר.

עשו את כל החישובים וההיערכות לפני שאתם מתחילים לחפש את הכסא, וכמובן כדאי להתייעץ עם אנשים המקצוע המכירים ומבינים את מבנה כסא הגלגלים ואת השימושים בו לעומק. שיהיה בהצלחה בבחירת הכסא המושלם!

 

שתף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם

כסא גלגלים חשמלי יד 2

כסא גלגלים חשמלי יד 2 כיום יותר ויותר אנשים עוברים ומתקדמים לכסא גלגלים חשמלי. תשמחו לשמוע כי ניתן למצוא מגוון כסאות גלגלים חשמליים במחיר יד

קרא עוד »

כסא גלגלים חשמלי

כסא גלגלים חשמלי   העולם כולן התקדם לכיוון חשמלי וטכנולוגיה. שהו בדיוק הזמן שלכם להתקדם! הנה כל מה שצריך לדעת על כסא גלגלים חשמלי. כסא

קרא עוד »

כסא גלגלים

כסא גלגלים כסא גלגלים הוא חלק משמעותי מחיי היום יום של אנשים רבים. איך ניתן לבחור את הכסא הנכון? הנה מאמר בדיוק עבורכם! כסא גלגלים

קרא עוד »

כסא גלגלים קל משקל

כסא גלגלים קל משקל מחפשים כסא גלגלים נוח שלא ישקול הרבה? כסא גלגלים קל הוא נוח ופרקטי, וגם לכם כדאי לעבור אליו עוד היום! מדוע

קרא עוד »

מעוניין במידע?
השאר פרטים וניצור עמך קשר

×
דילוג לתוכן