כסאות גלגלים וציוד עזר לבתי חולים

חולים ומטופלים המתקשים לנוע בכוחות עצמם חייבים להיעזר בציוד מתאים שיעביר אותם ממקום למקום. כסאות גלגלים הם בין  האמצעים  הפופולאריים והיעילים ביותר וניתן למצוא אותם במוסדות רפואיים, בבתים פרטיים, במבנים המשמשים לדיור מוגן ובאתרים אחרים בהם הם נדרשים. עמותות עזר שונות לנכים, חולים ומוגבלים אף מספקות כסאות כאלו, בתנאים מיוחדים, לכל מי שזקוק להם. ניתן למצוא מבחר רב של כיסאות כאלו שמגיעים עם מפרט שונה. יש ממונעים וידניים המתאימים למוגבלים בדרגה מסוימת ויש אחרים מסיביים ומקצועיים יותר שנועדו להעברת נכים שמצבם קשה מאוד. הבחירה בכל אחד נעשית על פי צרכי המקום, סוגי הטיפולים הניתנים ועל פי פרמטרים אחרים נוספים.

להלן מבחר דגמי כסאות גלגלים

כסאות גלגלים בהנעה עצמית –  אלו הם  הכיסאות הקלאסיים בהם משתמשים מרבית  הנכים. הנכה מניע את  הכסא באמצעות ידיו. ובמידה והוא מסוגל לכך גם בעזרת הרגל. הכסא נוח וקל תנועה. הוא מקפל וניתן לאחסן אותו בתוך  הבית או  במחסן כאשר הוא אינו בשימוש. על כסאות רבים ניתן להוסיף מתקנים להנחת שקיות אינפוזיה כך, שהחולה יכול לקבל טיפול במהלך העברתו ממקום למקום. בכיסאות אלו מותקנים ידיות אחוריות המאפשרות למטפלים לדחוף אותם בעת הצורך. כיסאות אלו  נחשבים לזולים בתחום ומומלצים גם בגלל שהם מעודדים פעילות גופנית שטובה לגוף ולנפש.

כיסאות גלגלים ממונעים – כיסאות בעלי מנוע חשמלי והם מופעלים על ידי לחיצת כפתור פשוטה. מיועדים לאנשים אשר אינם מסוגלים להניע את  הכסא באמצעות שרירי ידיהם. הם בעלי כושר תמרון טוב ועלותם גבוהה, יחסית, לידניים. השימוש בהם גורם לחיסרון בפעילות גופנית חיונית. גם כאן יש ידיות המאפשרות  הסעת היושבים עליהם כאשר הדבר נדרש.

מתקני  העמדה – מתקנים מיוחדים  המאפשרים העמדת  מטופל ממצב ישיבה והולכתו לנקודת טיפול וממנה. מאפשרים שגרת טיפול תקין ללא צורך בהרמה ידנית של המטפל. מאפשרים שמירה על נוחות וביטחון המטופלים. בכולם יש פלטפורמה המורכבת על גלגלים ומערכות  המקימות ומעמידות את החולים. שונים אחד מהשני במפרט, במשקל, בכושר הנשיאה, במימדים באלמנטים המותקנים  בהם ועוד.

ציוד עזר להעברת מטופלים – בקטגוריה זאת ניתן למצוא מנופי הרמה, ריצפתים, מנופי תקרה, מנופים להורדת חולים לבריכות מים טיפוליות, ערסלים וכדומה. כל מתקן כזה שונה מהאחר במפרט, בכושר הנשיאה, בגודל ובאלמנטים אחרים נוספים. פתרונות אלו מסייעים מאוד לצוות המטפל, חוסכות בכוח אדם ותורמות רבות לטיפול יעיל בחולה אגב שמירה על ביטחונו האישי והנוחות המרבית שלו.

מומלץ לרכוש ציוד העברה, העמדה והובלה והרמה לנכים שמיוצר על ידי יצרנים בעלי מוניטין ומשווק על ידי משווקים בעלי ניסיון בתחום. ציוד רפואי לבתי חולים מסייע רבות לנכים והמטופלים עצמם וחיוני להתנהלות תקינה במוסדות הרפואיים השונים. ניתן לעשות סקר מחירים ולרכוש ציוד על פי  הפרמטרים  המתאימים ביותר לכל רוכש ובהתאם לתקציבו.

שתף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם

כסא גלגלים חשמלי יד 2

כסא גלגלים חשמלי יד 2 כיום יותר ויותר אנשים עוברים ומתקדמים לכסא גלגלים חשמלי. תשמחו לשמוע כי ניתן למצוא מגוון כסאות גלגלים חשמליים במחיר יד

קרא עוד »

כסא גלגלים חשמלי

כסא גלגלים חשמלי   העולם כולן התקדם לכיוון חשמלי וטכנולוגיה. שהו בדיוק הזמן שלכם להתקדם! הנה כל מה שצריך לדעת על כסא גלגלים חשמלי. כסא

קרא עוד »

כסא גלגלים

כסא גלגלים כסא גלגלים הוא חלק משמעותי מחיי היום יום של אנשים רבים. איך ניתן לבחור את הכסא הנכון? הנה מאמר בדיוק עבורכם! כסא גלגלים

קרא עוד »

כסא גלגלים קל משקל

כסא גלגלים קל משקל מחפשים כסא גלגלים נוח שלא ישקול הרבה? כסא גלגלים קל הוא נוח ופרקטי, וגם לכם כדאי לעבור אליו עוד היום! מדוע

קרא עוד »

מעוניין במידע?
השאר פרטים וניצור עמך קשר

×
דילוג לתוכן