כיסא גלגלים עבור מטופל בבית אבות

הצורך בכיסא גלגלים זה אתגר לא קטן בכל גיל, גם כאשר מדובר באדם מבוגר המתגורר בבית אבות ומתקשה לתפקד. אך באמצעות גישה נכונה, הסתייעות בכלי יעיל זה יכולה להאריך ולשפר את חיי האדם המבוגר ולא להיתפס כשלב לעבר הבלתי נמנע כפי שרבים חושבים. כאשר לאדם יש את היכולת ממקום למקום במסגרת המוסד הסיעודי, בין אם באמצעות גופו או כלים מסייעים, הוא תמיד ירגיש יותר טוב מאשר להיות כבול למיטתו. באמצעות סביבה נעימה ותומכת ובחירת כסא גלגלים מתאים ניתן לשדרג את חיי האדם בצורה משמעותית.

הצורך בעצמאות לא פוחת גם כאשר מטרה זו נעשית קשה יותר ויותר להשגה. באמצעות גישה בריאה ותומכת לבחירת כיסא גלגלים מתאים ניתן לעבור את התהליך בהצלחה.

כסא גלגלים מתאים וחברת סיעוד תומכת – שילוב מנצח

אחד הגורמים המקבילים והחשובים למעבר לכיסא גלגלים זה מציאת חברת סיעוד מתאימה שתלווה את האדם הסיעודי לכל אורך הדרך – בשיקום, כאשר יש אפשרות לכך, או בהתנהלות שוטפת של החיים באמצעות כיסא גלגלים. חברה סיעודית מתאימה צריכה להיות בקשר שוטף עם בני משפחתו של המטופל ותמיד להציע מספר אופציות לניהול אופטימאלי של חייו. ההחלטות על שגרת חייו מתקבלות בשיתוף של המשפחה ושל המבוגר – עד כמה שאפשר, בהתאם לצלילות דעתו.

חברות סיעוד ייעודיות מסוגלות לספק תמיכה טכנית וסיוע פרקטי בעבודה עם כיסא גלגלים בפאן המעשי וסיוע יומיומי לנזקק מהבחינה הנפשית. בחירה בחברת סיעוד אמינה וותיקה לא רק תעניק את הביטחון שהמטופל הסיעודי נמצא בידיים טובות, אלא גם יאפשר לקבל מוצרים דרושים במחירים הוגנים ובזמן.

כיצד התאמת כיסא גלגלים למטופל בבית אבות יכולה להאריך את חייו

בשוק קיימים סוגים שונים של כיסאות גלגלים המותאמים לכל מטופל על פי צרכיו ובהתאם לבריאותו הכללית. בעת התאמת כיסא גלגלים למטופל בבית אבות, יש לקחת בחשבון את יכולותיו המוטוריות – האם הוא מסוגל להניע בידיו את הכיסא, או שדרוש לו כיסא ממונע? במקרים אחרים יש חשיבות גדולה למשקל הכסא, על מנת לאפשר לסביבתו של המטופל להניעו ממקום למקום. במקרים אחרים יש צורך במנופים לסיוע קימה מהכסא. עוד פריט מועיל זה ידית לחדר השירותים, המאפשרת למטופל להיות עצמאי.

באמצעות המוצרים הנ"ל ועוד רבים אחרים – ניתן להתאים את אורח חייו של המטופל למצבו ולגרום לו להרגיש בנוח למרות יכולותיו המוגבלות. באמצעות המגוון הרחב והשירות המעולה של חברת ר. שעל המתמחה בסיוע לנכים – ניתן לעשות התאמת כיסא גלגלים למטופל בבית אבות בצורה יעילה ולשפר את איכות חייו.

שתף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם

כסא גלגלים חשמלי יד 2

כסא גלגלים חשמלי יד 2 כיום יותר ויותר אנשים עוברים ומתקדמים לכסא גלגלים חשמלי. תשמחו לשמוע כי ניתן למצוא מגוון כסאות גלגלים חשמליים במחיר יד

קרא עוד »

כסא גלגלים חשמלי

כסא גלגלים חשמלי   העולם כולן התקדם לכיוון חשמלי וטכנולוגיה. שהו בדיוק הזמן שלכם להתקדם! הנה כל מה שצריך לדעת על כסא גלגלים חשמלי. כסא

קרא עוד »

כסא גלגלים

כסא גלגלים כסא גלגלים הוא חלק משמעותי מחיי היום יום של אנשים רבים. איך ניתן לבחור את הכסא הנכון? הנה מאמר בדיוק עבורכם! כסא גלגלים

קרא עוד »

כסא גלגלים קל משקל

כסא גלגלים קל משקל מחפשים כסא גלגלים נוח שלא ישקול הרבה? כסא גלגלים קל הוא נוח ופרקטי, וגם לכם כדאי לעבור אליו עוד היום! מדוע

קרא עוד »

מעוניין במידע?
השאר פרטים וניצור עמך קשר

×
דילוג לתוכן