כיסאות גלגלים לילדים

ישנם לא מעט סוגים של כיסאות גלגלים המיועדים לאנשים בעלי נכויות שונות המתקשים ללכת באופן עצמאי. הכיסאות המוצעות כיום בשוק הם שונים מהכיסאות שהיו בעבר ונראה כי הטכנולוגיה לא פסחה כלל על תחום זה וניתן למצוא מגוון פיתוחים חדשניים.

ראשית, נסביר כי יש כמה סוגי כיסאות, חלקם מיועדים לילדים, לבני נוער ולאנשים מבוגרים, כאשר כל אחד מהם מותאם לסיטואציות אחרות. מבין הסוגים השונים ניתן למצוא כיסאות גלגלים לילדים או למבוגרים המותאמים אישית על פי מצב הבריאותי של אותו ילד או אדם ולספק לו נוחות ישיבה בלתי מתפשרת.

 

מגוון סוגי כסאות גלגלים

כיסאות גלגלים המוצעים כיום בשוק, מגיעים במבחר רב של אופציות, כאשר המטרה העיקרית היא – לספק תמיכה מלאה לנכה ובמקביל לאפשר לאדם הנושא אותו על כיסא הגלגלים נוחות רבה, כך שהוא יוביל את הכיסא בקלות רבה.

אך גם אם מדובר בנכה במסוגל להסיע את הכיסא באופן עצמאי, ניתן למצוא פיתוחים חדשניים שיאפשרו לו זאת.  בין מגוון סוגי הכיסאות בשוק, תוכלו למצוא את הבאים: כיסא גלגלים חשמלי, בעל הנעה ידנית, כיסא ידני המיועד לניוד בעזרת מלווה, כיסא גלגלים בעל תמיכה לראש, לצוואר ולגב, כיסאות גלגלים לילדים המותאם לנכות הילד ועוד מגוון סוים נוספים.

הכיסא הנפוץ ביותר בשוק הוא – כיסא גלגלים ידני בעל פיתוחים מיוחדים המאפשרים לנכה להניע אותו באופן עצמאי, אך הוא ניתן גם להובלה על ידי מלווה, מה שהופך אותו לפופולרי ומבוקש.

ישנו סוג נוסף של כיסא זה, הנקרא גם כיסא גלגלים גריאטרי, מיועד לילדים או מבוגרים אשר מוגבלים בפלג גופם התחתון ואינם יכולים כל לצעוד על רגליהם, אך מצד שני, הם אינם מוגבלים בפלג גופם העליון ובעלי יכולות קוגניטיבית. לכן, כיסא זה יוכל לאפשר להם להניע בחופשיות את פלג גופם העליון.

לרוב, כסאות גלגלים לילדים או מבוגרים הם סטנדרטים ומגיעים עם מושב ומשענת העשויים מדמוי עור בעלי טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת להם תמיכה ובטחון לצד נוחות וחופש תנועה ואפשריות התאמת זוויות וכיוון נסיעה על ידי לחצנים נוחים המותאמים אישית לכל אחד.

 

קבלת קצבת נכות עבור ילד נכה

ילד נכה המוכר אל מול הביטוח הלאומי רשאי להגיש בקשה עבור קבלת קצבת ילד נכה. את הבקשה בוחנת ועדה רפואית מטעם ביטוח לאומי והיא המחליטה היחידה בנוגע לקבלת הקצבה החודשית. סכום הקצבה תלוי באחוזי הנכות של אותו ילד נכה. מומלץ ואף רצוי להיעזר בחברה המתמחה בתחום מימוש זכויות רפואיות, חברה זו תתמודד ותטפל בכל הטפסים הדרושים, תלווה אתכם לכל אורך הדרך עד אשר תמומש הקצבה החודשית.

שתף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם

כסא גלגלים חשמלי יד 2

כסא גלגלים חשמלי יד 2 כיום יותר ויותר אנשים עוברים ומתקדמים לכסא גלגלים חשמלי. תשמחו לשמוע כי ניתן למצוא מגוון כסאות גלגלים חשמליים במחיר יד

קרא עוד »

כסא גלגלים חשמלי

כסא גלגלים חשמלי   העולם כולן התקדם לכיוון חשמלי וטכנולוגיה. שהו בדיוק הזמן שלכם להתקדם! הנה כל מה שצריך לדעת על כסא גלגלים חשמלי. כסא

קרא עוד »

כסא גלגלים

כסא גלגלים כסא גלגלים הוא חלק משמעותי מחיי היום יום של אנשים רבים. איך ניתן לבחור את הכסא הנכון? הנה מאמר בדיוק עבורכם! כסא גלגלים

קרא עוד »

כסא גלגלים קל משקל

כסא גלגלים קל משקל מחפשים כסא גלגלים נוח שלא ישקול הרבה? כסא גלגלים קל הוא נוח ופרקטי, וגם לכם כדאי לעבור אליו עוד היום! מדוע

קרא עוד »

מעוניין במידע?
השאר פרטים וניצור עמך קשר

×
דילוג לתוכן