התקנת מעלונים בבית – נוחות ובטיחות

מעלון ביתי נחשב לאחד משירותי העזר הטובים ביותר לנכים ולבני הגיל השלישי. בעזרת התקנה פשוטה, ניתן לשפר את איכות החיים של כל מי שסובל ממגבלה בריאותית ולהגדיל באופן משמעותי את רמת הניידות של כל מי שנעזר בכיסא גלגלים. הנה כמה דרכים שבהם מעלונים ביתיים משפיעים על רמת הנוחות ועל דרגת הבטיחות שלכם.

 

נוחות גבוהה יותר במעבר בין מפלסים

התקנה של מעלונים מתקדמים בדירה שלכם, מאפשרת לכם ליהנות מנוחות מלאה. על ידי ביטול גרם המדרגות ויצירת פלטפורמה אשר מתאימה לצרכים האובייקטיבים שלכם, ניתן להתמודד באופן חכם עם כל המכשולים הקיימים. בעזרת התקנה של מעלון אישי, ניתן להשיג פתרון שמתאים לגודל של כל כיסא גלגלים ואף לאפשר לבן לוויה לשהות בזמן כל שימוש במעלון.

 

בטיחות מקסימלית בכל עלייה וירידה

למעלונים יש השפעה ישירה על רמת הבטיחות של כל דיירי הבית. בעזרת התאמה של המעלונים לדרישות הרפואיות והתקנתם בהתאם לצרכים האורתופדיים של כל אדם, אפשר לחולל שינוי אמיתי ברמת הביטחון האישי. החל מכפתורים אשר מותאמים לכל גובה ועד לידיות אחיזה איכותיות, מעלונים מתקדמים מהווים דרך לעלות את רמת הבטיחות ולספק הגנה מקסימלית בכל שימוש.

 

עזרה אמיתית בתהליך השיקום

התקנה של מעלונים היא חלק אינטגרלי מכל שיקום ארוך טווח ואביזר שמיטיב עם המטופל ועם משפחתו. משום שניתן להציב את המעלונים בקרבת החדר הפרטי של כל מטופל, גם המשפחה והצוות הרפואי יכולים להיעזר בו. באופן זה, ניתן להשלים כל תהליך שיקומי באופן מיטבי ולנצל את הפתרונות הטכנולוגים באופן שמותאם לצרכים של כל מטופל.

 

הגברת יכולות הניידות

המגורים בפלסים גבוהים יותר עלולים לפגוע ברמת הניידות של היושבים בכיסאות גלגלים. העובדה שכל יציאה החוצה הופכת לתהליך לוגיסטי של ממש, גורמת לרבים לשהות זמן רב יותר בביתם. על ידי התקנה של מעלונים מתקדמים, ניתן לעלות את רמת הניידות של כל דרי הבית ולאפשר גם ליושבים בכיסא גלגלים ניידות מלאה.

 

עצמאות רבה יותר

משום שכל פגיעה בריאותית עלולה לפגוע ברמת העצמאות ובתחושת הערך העצמי, יש להתאים את חלל המגורים לסוג הפגיעה. על ידי שימוש בעלונים ביתיים, ניתן לספק לכל מי שמרותק לכיסא גלגלים עצמאות מלאה. ניתן לעלות ולרדת בין קומות הדירה באופן עצמאי וללא תלות באף אחד.

לסיכום, מעלונים ביתיים מספקים מענה בטיחותי מלא לצרכים האמיתיים של כל מי שמרותק לכיסא גלגלים. הם מספקים נוחות מקסימלית ותורמים להגברת יכולות הניידות אצל כל מי שסובל מפגיעה אורתופדית. 

שתף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם

כסא גלגלים חשמלי יד 2

כסא גלגלים חשמלי יד 2 כיום יותר ויותר אנשים עוברים ומתקדמים לכסא גלגלים חשמלי. תשמחו לשמוע כי ניתן למצוא מגוון כסאות גלגלים חשמליים במחיר יד

קרא עוד »

כסא גלגלים חשמלי

כסא גלגלים חשמלי   העולם כולן התקדם לכיוון חשמלי וטכנולוגיה. שהו בדיוק הזמן שלכם להתקדם! הנה כל מה שצריך לדעת על כסא גלגלים חשמלי. כסא

קרא עוד »

כסא גלגלים

כסא גלגלים כסא גלגלים הוא חלק משמעותי מחיי היום יום של אנשים רבים. איך ניתן לבחור את הכסא הנכון? הנה מאמר בדיוק עבורכם! כסא גלגלים

קרא עוד »

כסא גלגלים קל משקל

כסא גלגלים קל משקל מחפשים כסא גלגלים נוח שלא ישקול הרבה? כסא גלגלים קל הוא נוח ופרקטי, וגם לכם כדאי לעבור אליו עוד היום! מדוע

קרא עוד »

מעוניין במידע?
השאר פרטים וניצור עמך קשר

×
דילוג לתוכן