בחירת צמיגים בטוחים לרכבים של נכים

כל אדם שמוכר כנכה ביכולתו לרכוש רכב שמיועד לנכים וליהנות מהטבה של מס ייחודית. יש מגוון של רכבים שמתאימים לאנשים שהם נכים, אך רצוי מאוד לבחור את הרכב המתאים בקפידה על מנת שיענה לכול הצרכים של אותו אדם. ישנם מגוון של צרכים ברכבי נכים וחשוב לקחת אותם בחשבון.

חלק מהצרכים ברכב יהיו התקנת מסוע, מה שמאפשר הרמה של כיסא גלגלים או התקנה של ידיות או התקנה של דוושות בלימה ותאוצה, מערכות עזרה להיגוי והתקנה של עוד אביזרים שמטרתם להקל על הנכה בנהיגה או בעת ישיבה ברכב. בהרבה מקרים הנכים רוכשים רכב גדול ומסיבי, זאת הסיבה שיש עוד נקודה שחשוב לשים עליה את הדגש והוא הנושא של הצמיגים של הרכב הנכה. במאמר להלן נספק הסבר על החשיבות של בחירת צמיגים לרכב ובחירת צמיגים המותאמים לרכבי נכים.

 

צמיג לרכב מותאם

צמיגים לרכב משפיעים בצורה ישירה על אחיזת הכביש ועל כול הביצועים של הרכב בזמן נהיגה. חשוב לבחור צמיג שהוא בטיחותי ושמתאים לכול המערכות ברכב עצמו, בעיקר למערכת ההגוי והבלימה של הרכב. בנוסף, חשוב לדאוג לתקינות של הלחץ האוויר בצמיג, שזה נושא חשוב בפני עצמו, שהרבה אנשים לא נותנים לו מספיק חשיבות. מפאת הרכבים המאוד מסיביים וכבדים של הנכים יש לשים דגש יותר על הצמיגים שיהיו איכותיים, ושיעמדו בכול התקנים הנדרשים.

כדאי להתייעץ עם אדם מומחה בבחירה, זאת בהחלט החלטה שתשפיע על יציבות הרכב, איכות ועל חוויית הנהיגה, כמו כן, היא תשפיע גם על התקינות הכללית של הרכב ועל התפקוד היעיל של מערכת ההיגוי ושל כול הבלמים בכול עונה. חשוב לזכור גם שצמיג איכותי מתחמם פחות ונשמר לאורך זמן ובהרבה מקרים אפשר לזהות שיפור משמעותי בעלות הצריכה של הדלק.   

 

בדיקת תקינות הצמיגים

חשוב לעשות כמה בדיקות לרכב נכים באופן שוטף, חשוב לבדוק את התקינות של הצמיגים ולוודא אחת לכמה ימים שהלחץ של האוויר בצמיג הינו תקין והוא בהתאם לכול הוראות היצרן. נדגיש שבמקרה של לחץ אוויר ניתן לקבל את האינדיקציה הטובה ביותר לבטיחות של הנסיעה ושל כול הביצועים של הרכב על הכביש, כמו כן גם על תצרוכת הדלק ועל מרחק הבלימה של הרכב ועל אחיזת הרכב בכביש.

ברכבים של נכים שנחשבים לרכבים מסיבים וחזקים מאוד יש לצמיג חשיבות כבירה בהרבה יותר מרכב רגיל ולכן מומלץ יהיה לפנות לחברה מקצועית שהיא מבינה ברכבי נכים ומכירה את החשיבות של הצמיגים ברכבים אלו, שימליצו על בחירה של צמיגים בטוחים ביותר ואיכותיים ביותר שיתאימו לכול סוג ל רכב נכה, בהתאם למשקל שלו, לפי האופי של הנהיגה, הצרכים והשימוש ברכב.

שתף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם

כסא גלגלים חשמלי יד 2

כסא גלגלים חשמלי יד 2 כיום יותר ויותר אנשים עוברים ומתקדמים לכסא גלגלים חשמלי. תשמחו לשמוע כי ניתן למצוא מגוון כסאות גלגלים חשמליים במחיר יד

קרא עוד »

כסא גלגלים חשמלי

כסא גלגלים חשמלי   העולם כולן התקדם לכיוון חשמלי וטכנולוגיה. שהו בדיוק הזמן שלכם להתקדם! הנה כל מה שצריך לדעת על כסא גלגלים חשמלי. כסא

קרא עוד »

כסא גלגלים

כסא גלגלים כסא גלגלים הוא חלק משמעותי מחיי היום יום של אנשים רבים. איך ניתן לבחור את הכסא הנכון? הנה מאמר בדיוק עבורכם! כסא גלגלים

קרא עוד »

כסא גלגלים קל משקל

כסא גלגלים קל משקל מחפשים כסא גלגלים נוח שלא ישקול הרבה? כסא גלגלים קל הוא נוח ופרקטי, וגם לכם כדאי לעבור אליו עוד היום! מדוע

קרא עוד »

מעוניין במידע?
השאר פרטים וניצור עמך קשר

×
דילוג לתוכן